Hemma Från Tallin! Del 1

Hej!
Jag har ju inte skrivit så mycket, men till mitt försvar. Jag glömmer bort det.. :/ Men i alla fall, i fredags åkte jag till Tallin (Estland) med Denniz och mormor. Det var as kul, som vanligt.. ;) Det enda som var lite tråkigt var att det var dåligt väder där, det regnade inte men det var dimmigt, grått och tråkigt.. :(
Tallin..
Jag köpte en ny väska och ett par skor, men jag har ingen bild på väskan än... :/
En utav mina två favorit affärer, Nero. :)
Ibiza Discot.. ♥♥♥
Jag :)

Denniz köpte "lite" godis.. :D

Skriver mer imorron, om jag kommer ihåg.. ;)

♥BYE♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

VISSTE ATT DU SKULLE GILLA DEN :D :D HOhoho PUSS



när kommer blider del två då? ;)))))

2012-04-27 @ 20:40:06
URL: http://ead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0