Bästa dagen nånsin!

Idag hade jag ganska kul faktiskt, b.l.a. upptäckte jag hur mycket jag gillar min klass den är lite störd men ganska rolig... Vi hade SO och pratade om religoner och då sa Totte nåt om att "men då har man väll två mammor och två papper" Då tog Eddie upp ett papper och sa "Haha, papper...papper!" Och alla började as garva!!!! :D nu står han som den som har "sämst" humor! :D Idag när jag kom hem hade Denniz hittat en Internet sida som man laddade ner gratis: filmer, spel, tv-serier m.m. Skit bra! Ungefär som The Pirate Bay.. Fast den här heter http://tankafetast.com
På tal om filmer, så hittade han en skiiiiit bra film som heter Paul. Det handlar om en alien som kallas för Paul när folk ser honom blir dom skräckslagna! :O Men egentligen är han bara lite oförskämd.. :) Han är nog det skönaste alien nånsin :D
Så söööt! ♥
HEJ DÅ
&
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0