Hemma är alltid bäst!

Hej!
Jag är ledsen för att jag inte skrev igår men jag var skit trött.. :( Eftersom att jag hade suttit i husbilen en hel dag.. Jaja, jag ska berätta vad vi gjorde i Sundsvall :D Första dagen gjorde vi inget speciellt, men andra dagen fiskade vi en hel del. :) Och jag och mamma gick upp till spökhuset :P Haha, spökhuset är vad vi kallar ett hus som ligger brevid stugan som vi brukar va i. Det har inte bott nån där på typ 60år... :O Jag hittade en Penny från 1900 :) (Englands valuta förr) Och tredje dagen så va jag och Denniz på Himlabadet! :D Det är nästan helt nytt :) Det är as kul där..
Den mörkaste heter typ Disco... Den i mitten heter Disney tunneln och den gula heter Turbo :D
Skojigt va? :D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0